DEAV_Butlletí 1

si no veus correctament aquest correu clica aquí

DEAV BUTLLETÍ 1 | OCTUBRE 2012

_ Pots pagar menys!
_

Degut al gran augment de preus universitaris que hi ha hagut enguany, s'han introduït noves beques EQUITAT en funció de la renda familiar.

NO PERDIS L'OCASIÓ DE PAGAR MENYS!
Consulta el teu llindar de renda i demana una beca EQUITAT!!

+ més informació

Concurs (RE)SET: últims dies
T'has plantejat com milloraries el Campus? Vols dissenyar el futur nou espai del Campus? I guanyar premis?
La DEAV organitza un Concurs d'Arquitectura, que té com a objectiu construir aquest nou Espai. Tot plegat amb l'aval d'un gran Jurat.
Tens fins el 15 D'OCTUBRE per inscriure't

+ més informació

Demà ETSAV a RAZZ!!
La DEAV organitza demà divendres 5 una festa a RAZZ, entrada + copa 13€!!! Els beneficis que s'obtinguin seran per a comprar impressores.
Fins demà divendres pots comprar entrades al Hall o a la DEAV.
Mobilitzacions el dia 11 d'octubre
El ple del CdE dóna suport a la jornada de mobilitzacions del dia 11 d'octubre, i a la manifestació a la Pl. Universitat a les 12h. Per això ha demanat als professors que no penalitzin acadèmicament als estudiants que decideixin participar de les mobilitzacions.

+ més informació sobre mobilitzacions
+ més informació sobre l'últim ple

Tàndem lingüístic
Vols practicar idiomes? Vols conèixer els i les Erasmus de l'escola?
Ara tens l'ocasió de relacionar-te amb joves d'altres llocs del món i practicar Anglès, Francès, Alemany, Italià...
Pregunta a l'Oficina d'Internacionals!

becari.internacionals@etsav.upc.edu

FRANJA

Assemblea 9-O: La Comunitat ETSAV torna!
Desprès de l'èxit de participació i feina feta el curs passat per la Comunitat ETSAV, i del brutal augment de preus, ens tornem a reunir en ASSEMBLEA el proper DIMARTS 9 d'octubre a les 10:30h a la Terrassa del BAR.

Segueix-nos al Facebook

II VETLLADA ARQUITECTÒNICA
Recorda que el 16 de novembre a la nit celebrarem a l'ETSAV la II Vetllada Arquitectònica en motiu de la Cerimònia d'entrega de Premis del Concurs d'Arquitectura (RE)SET i el posterior Ball de gal·la benèfic del Concurs.
US ESPEREM A TOTS/ES!

Altres notícies:

_ Estàs rebent aquest butlletí de manera automàtica ja que ets estudiant o estudianta de l'ETSAV.
Si t'has perdut algun butlletí, pots visitar la zona d'antics butlletins en la web de la Delegació d'Estudiants d'Arquitectura del Vallès.

Segueix-nos a ... FACEBOOK Afegeix-nos com amic ... FACEBOOK