Mercat de la Santa Terrassa

Quan: dilluns 9 a partir del migdia (horari a concretar)

Preu: participació gratuïta

Inscripció: a través del formulari

Fas fotos, clauers, mitjons, mobles, quadres, ganxet, xancles de piscina, pins, xapes o quelcom fet per tu que vulguis vendre? (No s'hi val la roba d'Aliexpress que ja no et queda bé amb el color d'ulls). Et donem un espai per exposar!

Dilluns 9 de maig (horari a concretar, segurament a partir del migdia) muntarem un mercat a la terrassa de l'escola amb motiu de la setmana de la festa de primavera. Tothom qui ho vulgui podrà posar-hi una paradeta. Si creus que tens alguna cosa a oferir, omple aquest formulari per sol·licitar un espai.

Abans de la setmana de la festa contactarem amb tots aquells que hàgiu omplert el formulari per confirmar-vos l'horari i donar-vos detalls sobre el muntatge i el funcionament de l'activitat. Si teniu qualsevol dubte, no dubteu a contactar-nos a través d'Instagram (@fetsav) o correu electrònic (delegacio.estudiants.etsav@upc.edu).