I CONCURS D'ESPOTS PUBLICITARIS DE LA FESTA DE PRIMAVERA 2014

Ajuda’ns a difondre la festa de primavera que es celebrarà el pròxim dia 9 de Maig a l’ETSAV i engrescar a tota la comunitat estudiantil per participar-hi i gaudir-ne.

I CONCURS D'ESPOTS PUBLICITARIS DE LA FESTA DE PRIMAVERA 2014

1. TEMA
El tema central es difondre la festa de primavera que es celebrarà el pròxim dia 9 de Maig a l’ETSA Vallès i engrescar a tota la comunitat estudiantil per participar-hi i gaudir-ne.

2. INFORMACIÓ QUE CAL QUE TRANSMETI EN L'ESPOT
Lloc: A l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès, ETSAV...
Data: Dia 9 de Maig, tot i que pot fer referència a totes les activitats culturals i festives que es durant a terme durant la setmana.

3. NOMBRE D’ESPOTS
Es presentaran espots realitzats en grup o individuals sense límit de nombre. Els treballs presentats hauran de ser originals i no premiats en cap concurs.

4. DURADA DE L'ESPOT
Es demana un arxiu audiovisual d’una durada aproximada d’un minut.

Els concursants hauran de penjar l’arxiu a la plataforma audiovisual que creguin més convenien (YouTube, Vimeo...) per la seva difusió, quan ells ho creguin convenient per tal de publicitar el seu vídeo. Abans del venciment de l’entrega s’haurà d’enviar per correu electrònic a la delegació.

5. ENTREGA
La forma de presentació serà l’entrega del link del espot a través d’un correu electrònic a delegacioetsav@gmail.com. S’eliminaran de Facebook els vídeos que es comparteixin al mur de la DEAV, ja que la delegació s’encarregarà de penjar tots els enllaços a la vegada el dilluns dia 5.

A l’assumpte correu electrònic serà: CONCURS ESPOT

En el redactat cal que consti a més a més del link: nom i cognoms del creador/a, e-mail, i mòbil (es contactarà únicament amb aquesta persona). En cas que sigueu un equip cal que en l’e-mail constin els diferents participants que formen l’equip.

6. DATA LÍMIT DE LLIURAMENT DELS ESPOTS
Es podran presentar espots fins al diumenge 4 de Maig durant tot el dia per correu electrònic.

7. PARTICIPANTS
La participació serà lliure per a tota la comunitat d'alumnes de l’ETSAV.

8. PREMIS
Es concediran els següents premis, que podran ser declarats deserts, si a criteri del jurat, els espots no aconsegueixen la qualitat suficient.

- Premi al millor espot (el que tingui més likes al Facebook de la DEAV):

10 cerveses

- Premi a tots els participants:

2 cerveses

9. ELECCIÓ DEL GUANYADOR
La votació popular serà mitjançant Facebook i es declararà guanyador aquell vídeo que hagi obtingut més Likes en el link compartit per la delegació en el mur de la Deav el dia 5 fins al dia 8 de Maig a les 14h.

La DEAV, es reserva el dret de retirar aquells espots que consideri que no són adients o vulneren els drets o sensibilitat del col·lectiu estudiantil.

10. DIFUSIÓ DEL MATERIAL
L'espot guanyador serà usat com a part de la campanya de difusió de la festa de primavera de l’escola a través de les xarxes socials i els espais audiovisuals de la universitat, tant la 2014 com 2015 si ho considera convenient.

11. DICTAT DEL JURAT
Els premis es faran públics a través de les xarxes socials el dia 8 de maig i s’entregaran al dia de la Festa de l’ETSAV, dia 9 de Maig.

12. ENTREGA DELS PREMIS
Els premis s’entregaran el dia de la FETSAV (9 de Maig) al llarg de tot l’esdeveniment.

13. MATERIAL AUDIOVISUAL PRESENTAT
La presentació al concurs implica l'acceptació de les seves bases, qualsevol imprevist es resoldrà per part de l'organització.

NOTA: El contingut d'aquestes bases pot estar subjecte a modificacions, en tal cas es publicarien a la pàgina web de la DEAV.