Propostes i peticions de la DEAV

Proposta canvi Equip Docente Bases pel projecte I
L’equip docent que ha impartit “Bases pel projecte II” del curs 1314T fa molts quadrimestres que acumula queixes per part de l’estudiantat de l’ETSAV. A continuació, exposem els motius de les queixes i possibles solucions pera solucionar el problema. Consulteu el document adjunt a continuació:
LA DELEGACIÓ D'ESTUDIANTS NO HO SABIA
Davant dels fets succeïts a la matrícula del quadrimestre de primavera 2013-14 referents a la desaparició del TAP PUd, creiem que la Delegació s'ha de posicionar com a òrgan representant de tots els estudiants. Consulteu el document adjunt a continuació:
Proposta criteris d'avaluació de TAP
L’estudiantat de l’ETSAV habitualment es troba que la seva qualificació final de TAP és poc justificable o objectivable. Això és degut a que els professors de TAP solen utilitzar criteris poc objectivables per a avaluar els projectes, i això comporta confusió i incomprensió. Per això proposem: Exigir a cada TAP que estipuli el seu sistema d’avaluació detallat, punt per punt, a la guia docent. Consulteu el document adjunt a continuació: