Concurs express de Dessuadores

CONCURS EXPRESS DE DESSUADORES ETSAV

S'acosta el fred i la DEAV organitzem un concurs express per fer una dessuadora de l'ETSAV.

I, per què el fem express? Què vol dir? Express vol dir que teniu dues setmanes per enviar-nos propostes, i serem la propia delegació qui esculli el disseny guanyador. I per què? Doncs perquè creiem que aquesta dessuadora serà el trendding topic dels regals aquests Nadal, i volem que tingueu el regal perfecte per fer en l'amic , Pare Noël, Tió, Reis.... I a més a més, no ens enganyem, encara que donessim 2 mesos per fer el disseny, l'acabaríeu fent la nit abans.

BASES EXPRESS

1. Cal fer un disseny per estampar en una dessuadora, el disseny pot tenir només un color, i tenir una superfície quadrada màxima de 36X36 cm
  2. Aquesta dessuadora ha de ser representativa de l'ETSAV i estar pensada per poder ser portada en qualsevol situació. Està pensat fer la dessuadora tipus dessuadora de universitat anglosaxona,  "ETSAV" hi ha de ser molt present.
  3. Les propostes que incloguin referències a persones, bromes.... seran descartades pel jurat.
  4. Les propostes s'han d'enviar per correu electrònic a: delegacio.etsav@gmail.com fins el dimecres 7 de novembre a les 23:59h. El correu ha de contenir dos fitxers: una imatge d'una dessuadora del color desitjat amb el disseny estampat, i un altre amb el disseny en un quadrat blanc de 36X36 cm.
  5. Cal preservar l'anonimat, per tant s'enviarà un correu electronic que durà per assumpte "Concurs dessuadora", en el mail hi haurà les dades de l'autoria amb el Lema. I els fitxers només tindran el "lema" per títol.
  6. Cal que tots els dissenys incloguin "ETSAV" sense l'any.
  7. Qualsevol estudiant/a de l'ETSAV pot participar.
  8. En participar es cedeixen els drets del disseny a la DEAV, per tant es poden realitzar modificacions per adaptar el disseny.
  9. La DEAV actuarà com a jurat i emetrà un veredicte en el termini d'una setmana.
  10. El premi serà la realització del disseny guanyador.