Comunicat al professorat respecte la vaga del 14-N

Aquest dimecres 14 de novembre hi ha convocada Vaga General d'àmbit europeu, amb diferents manifestacions convocades.

La DEAV, tot i no pronunciar-se, informe d'aquesta convocatòria i entén que és una decisió personal secundar-la o no. Sigui com sigui farem el què puguem perquè ningú en surti perjudicat, entre altres motius perquè és previsible que el transport públic es vegi força alterat.

Hem enviat un comunicat a direcció perquè el faci extensiu a tot el professorat. Us animem a que pregunteu als professors què volen fer. El comunicat enviat és:

Benvolgut professorat de l'ETSAV,

Des de la DEAV us volem demanar que de cara a la Vaga General d'aquest dimecres 14-N:

1. L’estudiantat que participi a la protesta pugui fer els actes d'avaluació que estiguin fixats pel dia de la vaga en dates alternatives.

2. Totes les entregues de treballs previstes pel dia de la vaga s’endarrereixin un dia lectiu.

3. La no assistència a classe el dia de la vaga no penalitzi en cap cas a l’estudiantat (controls d'assistència, exercicis entregables, avaluació de la participació a classe, etc.)

4. L’estudiantat que participi a la protesta pugui sol·licitar un canvi de data de les pràctiques obligatòries que estiguin programades pel dia de la vaga.

5. I finalment, que la decisió de cada unitat sobre aquests assumptes sigui comunicada als estudiants amb anterioritat al dia de la vaga.

Volem fer especial èmfasi en què l'ETSAV depèn molt del transport públic el quan es veurà previsiblement molt afectat. Per tant serà complicat anar fins a l'Escola.

Gràcies,