Vaga_Aules_TAPs_Festes...

Mail massiu enviat el 28-03-2012

Benvolgut estudiantat,

VAGA 29M: Com sol passar en la UPC, no s'ha pres cap posició col·lectiva. Per tant queda a criteri de cada professor si fa o no classe. En general tots els exàmens i entregues previstes per demà dijous s'han aplaçat, però amb pactes de classe. Però com sempre en el cas de les vagues queda a criteri de cadascú si la segueix o no. En qualsevol cas us animem a anar demà dijous a la manifestació a Barcelona: 18h a Pg. Gràcia amb Diagonal.

NETEJA A LES AULES. Darrerament hi ha un deteriorament notable en l'ordre i sobretot la NETEJA a les aules. Els nivells de BRUTÍCIA passen del què és raonable. Deixar restes de menjar, ampolles buides, gots... sobre la taula quan hi ha desenes de papereres buides no és admissible. Tots som adults i responsables de nosaltres i de l'espai de treball col·lectiu. No el podem deixar brut. Tot plegat es veu agreujat perquè a causa de les retallades de la UPC en neteja l'empresa patirà un ERE a partir de l'abril. És a dir, hi haurà menys personal de neteja. L'obertura 24h de l'ETSAV penja d'un fil. Si continuem demostrant que no podem ser responsables i deixar les aules netes senzillament tancaran l'escola els caps de setmana i les nits. Per tant, NETEGEU LES VOSTRES DEIXALLES SI VOLEU CONTINUAR TENINT L'ESCOLA LES 24H / 7. Si us plau, no costa gaire.

TAPs X i PFC: El passat dia 14 de març vam celebrar una assemblea oberta sobre TAPs X i PFC. Malauradament no hi va haver temps d'entrar a parlar de temes lliures o altres inquietuds que tingueu. Només vam poder parlar de la proposta de tutorització que ha fet l'escola per aquest quadrimestre. Continuarem fent assemblees i debats. Però feu-nos arribar les vostres opinions i comentaris.Podeu llegir-ne l'acte a: https://deav.etsav.upc.edu/representacio/assemblea/tap-x-i-pfc/view

FESTA ETSAV A RAZZ: divendres 13 d'abril, després dels exàmens, organitzem una festa a RAZZ per celebrar la fi dels exàmens, i per anar escalfant motors per la Festa de l'escola. Venem les entrades a la DEAV, a 13€ l'entrada sense cues, i amb una consumició. Els beneficis que en trèiem els invertirem en impressores i una enquadernadora.

FESTA ETSAV: enguany la festa de l'escola serà el divendres 11 de maig. La festa, com és tradició, serà només de dia, de 10:00 a 24:00h del dia 11 de maig. Com sempre hi haurà paradetes, música, concursos, i diverses activitats que anirem publicitant mica en mica. També aprofitarem la setmana per fer dues xerrades, dimarts i dijous. Una xerrada serà d'edificis comparats per professors de l'Escola, i una altra serà a càrrec d'un arquitecte de reconegut prestigi (estem ultimant els detalls i encara no podem desvetllar-ne el nom). Com sempre la DEAV tindrà la seva paradeta de menjar i beguda i TOTS els BENEFICIS els REINVERTIRÀ en VOSALTRES: impressores, taquilles, plató, endolls..... Si voleu ser voluntaris o teniu propostes dieu-nos-ho!

VIATGE SUÏSSA: aquest any el viatge de la DEAV serà al juny, desprès de les entregues de TAP, del 14 al 19 de juny. Les places són limitades i serà un viatge que tindrà dues cares: la Suïssa d'alta muntanya amb les obres més conegudes de Zumthor (termes de Vals, Capella, casa-estudi...) i altres arquitectes . I la cara més urbana a Basilea, amb obres de H& dM, Diener & Diener.... per més informació: https://deav.etsav.upc.edu/activitats/viatges-deav/suissa

CONCURS SAMARRETES: Com cada any per la festa fem el concurs de Samarretes. La data límit és el dilluns 9 d'abril a les 17h. Per més info:  https://deav.etsav.upc.edu/ca/activitats/festa-etsav-6-de-maig-de-2011/festes-antigues/concurs-samarretes-2012-1

FESTA DE NIT: Finalment la DEAV ja hem esgotat TOTS els beneficis de la festa de nit del novembre. Entre "allargos" (500€) i taquilles (1300€) la DEAV hem gastat, de fet, més del què vam recaptar a la festa de nit. Com sempre la DEAV re-invertim tots els beneficis en vosaltres. Tenim previst tornar a fer festa de nit la tardor vinent.

Aprofitem per dir-vos que podeu trobar les actes de les nostres reunions setmanals a la web: http://deav.etsav.upc.edu/ca/delegacio/actes

Qualsevol dubte no dubteu en venir a la DEAV!

Bona Setmana Santa!

DEAV