DEAV_Butlletí II: II Vetllada Arquitectònica

si no veus correctament aquest correu clica aquí

DEAV BUTLLETÍ 2 | NOVEMBRE 2012

_ II VETLLADA ARQUITECTÒNICA: Entrega de Premis | aquest divendres
_

Com Sabeu aquest 16 de novembre a la nit, 22:30h, celebrarem a les aules OEST de l'ETSAV la "II Vetllada Arquitectònica" en motiu de la Cerimònia d'Entrega de Premis del Concurs (RE)SET. A partir de les 23:30h començarà el Ball de Gal·la benèfic pel concurs, i fins a les 6 de la matinada. Hi haurà música, menjar i beure, a preus molt populars.

Com sempre, demanem implicació i voluntaris. La FESTA DE NIT va acabar l'any 2004 per culpa del mal comportament. Ara, entre tots, hem de vetllar per poder continuar gaudint durant anys d'aquesta nova VETLLADA ARQUITECTÒNICA.
Si voleu punxar, decorar, muntar l'aula, recollir.... sou plenament benvinguts! És una festa per a estudiants i feta per estudiants!! Animeu-vos! Gràcies!

Fins divendres nit!

Spot promocional

Concurs (RE)SET: PROPOSTES
S'han presentat un 8 equips. Divendres 16 el jurat es reunirà, i proclamarà quin és l'equip guanyador.
Si vols saber qui guanya i qui els ha fet, no et perdis la cerimònia d'entrega de premis de divendres a les 22:30h a l'Aula OEST.
Posteriorment es farà una exposició de les propostes.
Aprofitem per donar les gràcies a tots els participants i convidar-vos a la cerimònia.

+ més informació

Concurs Dessuadores ETSAV
Aquest dimarts es sabrà el disseny que s'utilitzarà per a fer les dessuadores ETSAV. Ens han arribat 8 propostes.

Seguidament farem la comanda per tenir-les a la vostra disposició abans de Nadal.

IAESTE 2013
Recordeu que la campanya per la cerca d'empreses per gaudir d'una beca IAESTE durant el 2013 finalitza el dia 14 de desembre.

Si voleu estar al
dia sobre les sessions informatives i la resta d'activitats segueix-nos al perfil del Facebook.

Per qualsevol dubte:

iaeste.etsav@gmail.com
Vaga General 14-N
Aquest dimecres 14 de novembre hi ha convocada Vaga General d'àmbit europeu, amb diferents manifestacions convocades.
La DEAV, tot i no pronunciar-se, informa d'aquesta convocatòria i entén que és una decisió personal secundar-la o no. Sigui com sigui farem el què puguem perquè ningú en surti perjudicat, entre altres motius perquè és previsible que el transport públic es vegi força alterat.

Hem enviat un comunicat a direcció perquè el faci extensiu a tot el professorat. Us animem a que pregunteu als professors què volen fer.

+ més informació sobre mobilitzacions
+ més informació sobre el comunicat

FRANJA

Eleccions d'Estudiants a la Junta d'Escola
El dilluns 19 de novembre hi ha eleccions per escollir els 10 representats a la Junta d'Escola.

Hi ha 11 candidats
: Oscar Galeote, Martí Obiols, Alex Cuesta, Jordi Duatis, Xavi Requena, Ana Badia, Míriam Robles, Miquel Resines, Miquel Muñoz, Xavi Martin, Santi Rubio.

És important que hi hagi una gran participació per part de tot l'estudiantat. Així que us emplacem a que vingueu a votar el dia 19 i preneu part del sistema de representació intern de la Universitat. També podeu votar anticipadament a direcció.
Només cal el vostre DNI i 30 segons!

Espai comú de l'hivernacle
Farà unes dues setmanes vam clausurar l'espai que teníem a l'hivernacle degut a les pèssimes condicions de brutícia en què es trobava per culpa d'alguns.
Aquest espai el vam posar a disposició de l'Estudiantat perquè hi descansés. Tenim la intenció de reobrir-lo properament. Animem a qui tingui idees d'ús que ens les faci arribar!

Pla d'Estudis
L'escola està treballant per elaborar un nou Pla d'estudis que estigui format per Grau (300ETCS) + Màster habilitat (60ECTS). La idea és que entri en vigor a partir del setembre del 2012, però encara no està definit del tot.
La idea que té direcció és que els estudiants del Pla del 2010 en canviessin voluntàriament al nou futur Pla.
Els principals canvis serien que: amb el Grau ja es disposaria d'un títol universitari oficial, caldria fer el màster per poder firmar com a arquitecte, hi haurà un replanteig de les assignatures i TAPs, sobretot del Q7 en endavant, però també amb afectació dels Q1-6. El màster tindria accés obert a altres estudiants d'arquitectura, però estaria blindat pels estudiants del Pla del 2010, també seria més car. Però per contra té més "rang" un títol de màster, que no un de Grau.
Escara hi ha moltes incògnites, però la DEAV treballem perquè sigui un millora.
Us mantindrem informats!

_ Estàs rebent aquest butlletí de manera automàtica ja que ets estudiant o estudianta de l'ETSAV.
Si t'has perdut algun butlletí, pots visitar la zona d'antics butlletins en la web de la Delegació d'Estudiants d'Arquitectura del Vallès.

Segueix-nos a ... FACEBOOK Afegeix-nos com amic ... FACEBOOK