Bon Estiu | matricula | assemblea | concurs | festivitats....

mail massiu enviat el 13 juliol de 2012

Benvolgut estudiantat,

PREUS MATRICULA
Com sabeu finalment les matrícules han pujat fins al 25% del preu del cost real, el temut augment del 66%. Però en principi entre un 50 i un 60% podeu rebre una ajuda de la Generalitat . Aquesta ajuda dependrà de la vostra renta familiar.

Com que tot és molt precipitat, inicialment a TOTHOM se li cobrarà el màxim (66% d'augment, excepte els que ja heu estat becaris MEC, mirar la web). Però al setembre només es pagarà el 60% (que equival al preu que hem pagat el curs passat). Al desembre, un cop cadascú hagi mirat i tramitat quin és el seu llindar de renta, es faria un segon pagament. La majoria haurà de pagar el 40% restant, però hi haurà qui no haurà de pagar menys. Aquest segon pagament podria ser un element de pressió. El descompte per nivell de renta és independent de paràmetres econòmics. Així com amb les beques MEC cap complir paràmetres acadèmics, amb els descomptes de la Generalitat per renta no es contemplen paràmetres acadèmics.

Tot plegat sembla un xic complicat, per tenir-ho més clar podeu consultar les webs habilitades per informar-vos:

UPC: http://www.upc.edu/aprendre/estudis/acces/preus-matricula-i-beques
Generalitat: http://matriculauniversitaria.cat/ (Molt recomanada)

Mireu-vos-ho bé, ja que entre un 50 i un 60% de vosaltres teniu dret a descompte. Mireu-vos la taula de llindars i preus.

MATRICULA
La matrícula serà el dijous 6 de setembre, per Internet com ja s'ha fet de fa un parell d'anys. També us podreu venir a matricular a l'Escola, però de forma independent.

SESSIÓ DE TAPS DE LLETRA
Serà, com sempre, el dimecres 5 de setembre, el dia abans de la matrícula. L'horari és previsible que sigui el de sempre: de 12h a 14h. Però l'horari encara no és definitiu.

PRIMERA ASSEMBLEA
Desprès de tot el què hem fet aquest curs, que ha estat molt, i de la pausa estival per carregar forces, us convoquem a una ASSEMBLEA OBERTA A TOTHOM convocada per Comunitat ETSAV el dimecres 5 de setembre a les 14h (aprox.) a la Terrassa del Bar (desprès de la reunió de TAPs de Lletra). En aquesta Assemblea es començarà a parlar del què hem de fer de cara al proper curs.

CONCURS D'ARQUITECTURA
La DEAV convocarem un concurs d'arquitectura pel disseny d'un pèrgola/ marquesina i/o Ordenació del Campus Sant Cugat. Aquest concurs tindrà un jurat extern a la DEAV, premis, i voluntat de realització. En qualsevol cas podeu anar pensant en formar equips, perquè a inicis de setembre publicarem les bases.

TERCERA CONVOCATÒRIA DE PFC
Avui s'ha donat el vist-i-plau per començar a treballar per fer una convocatòria de PFC a la tardor, cap a l'octubre. Molt difícilment serà aplicable per l'octubre del 2012, però segurament ja serà possible per més endavant. Us mantindrem informats.

II VETLLADA ARQUITECTÒNICA
El divendres 16 de novembre a la nit es farà la Cerimònia d'Entrega de Premis del Concurs d'Arquitectura de la DEAV i Posterior Ball benèfic pel Premi. Esperem poder comptar amb la vostra assistència.

FESTA D'INICI DE CURS
Es farà una festa a Apolo (o RAZZ o similar) per celebrar l'inici de curs el divendres 5 d'octubre.

Des de la DEAV us volem desitjar un molt bon estiu!

Fins al curs vinent!

DEAV