Curset instrumental per a Estudiants de Nou ingrès

Curset destinat als nous alumnes perquè sàpiguen com moure's per l'escola i la universitat

Des dels setembre del 2009 la DEAV (Delegació d'estudiants d'Arquitectura del Vallès) ofereix un curset pioner i únic a la UPC i en les universitats catalanes.
En aquest Curset Instrumental per als Estudiants de Nou Ingrés serveix per explicar com és la vida al dia dia de l'ETSAV, i també què és i com funciona la Universitat.
S'expliquen des de coses necessàries com: intranets, comptes d'usuaris... fins a  la relació universitat-professió. A més a més de fer un Tour per l'ETSAV on s'ensenyen tots els racons i funcionament.

Aquest curset és gratuït i l'imparteixen la DEAV de forma desinteressada, amb la col·laboració dels Serveis de l'Escola.

ENGUANY EL CURSET SERÀ EL DIVENDRES 6 DE SETEMBRE DEL 2013 DE 9:30H A 14:30H. A LA SALA D'ACTES DE L'ETSAV.

Descarrega't el folletò

Altres continguts d'altres cursets anteriors:

Presentació sobre Ràster, és a dir, com optimitzar les imatges que tractem amb ordinador i la seva impressió.
Presentació sobre CAD, o Dibuix Assistit per Ordinador. Aquí trobaràs una breu explicació de com funciona el dibuix amb ordinador.